wtorek, 30 kwietnia 2013

Książka do zdobycia?

Straszne rzeczy – prace semestralne, kolokwia, milion rzeczy do zrobienia, na które zawsze brakuje czasu. Studiowanie filologii polskiej to powolna i niezwykle bolesna katorga, ale miejmy nadzieję, że warto się poświęcić.

Tyle tytułem wyjaśnienia, dlaczego na moim skromniutkim blogu, brak częstszych wpisów. Teraz czas na tę przyjemniejszą część. Macie ochotę zdobyć prawie nową książkę? :D Troszkę mi się nazbierało egzemplarzy recenzenckich i chętnie się nimi podzielę.

Co musisz zrobić?
Właściwie to całkiem niewiele, wystarczy, że w komentarzu podacie adres e-mail, nick pod jakim obserwujecie bloga, tytuł książki, którą chcecie otrzymać i krótką argumentację dlaczego to do Ciebie książka ma pojechać. To wszystko, serio.

Zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie, osobiście (cóż za zaszczyt :3).

Konkurs trwa do 16 maja 2013.

Nagrody:


    1. „Trzy oblicza pożądania”
    2. „Ukarać zbrodnię”
    3. „Barwy pożądania”

1 komentarz:

  1. adres email: magda-17_17@o2.pl
    obserwuję jako: magi18
    Chciałabym otrzymać książkę, bo bardzo lubię czytać. Poza tym zawsze, gdy mam nową książkę, to po przeczytaniu (przeze mnie) idzie ona dalej do koleżanek i do rodziny.

    OdpowiedzUsuń