środa, 15 sierpnia 2012

Chwilowy odpoczynek od recenzji - konkurs

Jakiś czas temu ze strachem spojrzałam na moje półki z książkami. Uświadomiłam sobie, że za miesiąc będę siedziała w akademiku, gdzie nie będzie dla nich miejsca. Zadrżałam. Matko Noc, przecież nie mogę ich tak zostawić samych, na pastwę czasu. W końcu mnie olśniło. Skoro mnie cieszą jedynie dlatego, że są to może kogoś ucieszą, gdy będzie mógł je przeczytać! Tak!

Tak właśnie stwierdziłam, że może warto zorganizować mały konkurs. A nawet kilka... Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.

Let's start the game!

Zasady:
  1. Konkurs jest dla każdego, kto ma ochotę wygrać książkę.
  2. W komentarzu proszę o podanie:
    - adresu e-mail,
    - tytułu książki, którą chciałby otrzymać.
  3. Jeśli chcesz zwiększyć swoją szansę na wygraną dodaj mojego bloga do obserwowanych (wtedy automatycznie podaj w komentarzu nick pod jakim go obserwujesz).
  4. Zwycięzcę wybiorę wrzucając do pudełka karteczki z imionami, lub w jakiś bardziej nowoczesny sposób.
  5. Konkurs trwa od 15. sierpnia do 27. sierpnia.

Nagrody:


    1. „Wybranka Bogów” część 1. (czytana tylko do recenzji).
    2. „Błędy” (kupione dawno i nigdy nieruszone).
    3. „Pamiętniki wampirów – Szał” (czytana raz).

Zapraszam i życzę powodzenia~!



34 komentarze:

  1. Jejku jejku, zgłaszam się!!! Chciałabym "Wybrankę bogów", obserwuję jako symtuastic, mój e-mail: oczamiczytelnika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, obserwuję już dawno jako Falka, "Błędy", joannroj@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po "Wybrankę bogów"
    Obserwuję jako Natalia.
    natalaaa.s@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!! :D Po "Wybrankę bogów". Obserwuję pod nickiem: Abigail, a mój adres e-mail to: zakochanawksiazkach@o2.pl. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równiez się zgłaszam! Najbardziej chciałabym książkę "Błędy", ale tak na prawdę z chęcią przejrzałabym wszystkie ;)
    Mój adres e-mail to: lakika@wp.pl a obserwuję pod nickiem: lakika

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje jako linka1312
    Wybranka Bogów” część 1-marzę od dawna

    linka132@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    sebastiankupczak@wp.pl
    ''Błędy''

    OdpowiedzUsuń
  8. „Błędy”
    joannasulej1@o2.pl
    obserwuję jako joannas1

    OdpowiedzUsuń
  9. agf
    a.filipowska@poczta.onet.pl
    Pamiętniki wampirów

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram Błędy :)
    bankaikoala@o2.pl
    Obserwuję jako Erivan

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako AnnaElizaM
    mail:eliza889@gmail.com
    wybieram książkę „Wybranka Bogów”

    OdpowiedzUsuń
  12. "Wybranka bogów" :)
    akane_tendo@wp.pl

    obserwuję jako: Jarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczełam obs-lady1307
    . „Wybranka Bogów” część 1. (czytana tylko do recenzji).
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się po 1. „Wybranka Bogów” część 1.
    agata.17ko@wp.pl
    Obserwuję jako: Miki88

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po Wybranka Bogów
    juki5@wp.pl
    obserwuję jako kotka1412

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się po "Błędy" Jakuba Małeckiego :)
    pawel.richert@gmail.com
    obserwuję jako slpablos

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po "Wybrankę Bogów” ;]
    alcia1993@op.pl
    Obserwuję jako Dizzy ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. marzena258@interia.eu
    "Pamiętnik wampirów"
    obserwuję jako: mka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się po „Błędy”.
    aleczka11@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się po "Wybrankę Bogów”
    selena_40@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. „Pamiętniki wampirów – Szał” to książka którą wybieram, chociaż wszystkie wydają się świetne:)
    angelika_musial@interia.pl
    obserwuję jako Angelika angelusia

    OdpowiedzUsuń
  22. mariolakalu@gmail.com
    „Pamiętniki wampirów – Szał”

    OdpowiedzUsuń
  23. marlen230@wp.pl
    Pamiętniki wampirów – Szał

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Dawid Grigoryan. Najbardziej wolałabym "Wybrankę Bogów" jednak "Błędy" również mogą być.
    dawid.dawoog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. donpedro9@interia.pl
    „Błędy” - było by fantastycznie.
    obserwuje jako donpedro9 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "blędy"
    wachowska.ada@gmail.com
    obserwuję jako Ada

    OdpowiedzUsuń
  27. "Wybranka Bogów"
    magda-17_17@o2.pl
    obserwuję jako Magda Zając

    OdpowiedzUsuń
  28. Poproszę o "Błędy"
    ezg1908@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałam dodać:

    Gratulujemy, et1978

    Obserwujesz teraz witrynę Każdy jest czytelnikiem... Niektórzy, po prostu nie znaleźli jeszcze swojej ulubionej książki.

    ezg1908@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja wybrana: "Błędy",

    kodle@gazeta.pl

    obs: Krokodylan

    OdpowiedzUsuń
  31. Poproszę o "Błędy"
    justynka.andrzejewska@gmail.com
    obs: Justyna Andrzejewska

    OdpowiedzUsuń
  32. "Pamiętniki wampirów- szał"

    annette282@wp.pl

    OdpowiedzUsuń